fbpx

Czego szukasz?

Nowy ebook fleksitariański

zbiór naszych ulubionych przepisów na pyszne, proste i zdrowe dania, dzięki którym ograniczysz mięso, zadbasz o zdrowie i środowisko.

Zobacz pakiety

Ten ebook stworzyłyśmy dla osób, które:

  • chcą ograniczyć jedzenie mięsa i jeść więcej posiłków roślinnych
  • nie mają pomysłów na bezmięsne posiłki
  • chcą jeść więcej ryb i owoców morza, ale nie wiedzą jak je przyrządzić
  • jedzą monotonnie i nie mają pomysłów na nowe dania
  • chcą jeść zbilansowane posiłki bez zastanawiania się co ugotować
  • lubią korzystać z przepisów Justyny, ale chcą spróbować czegoś nowego
  • chcą zadbać o środowisko ograniczając mięso
  • chcą odżywiać się zdrowo, ale nie chcą rezygnować z pysznego jedzenia

Dzięki temu ebookowi:

  • nie będziesz tracić czasu na zastanawianie się co ugotować
  • nauczysz się gotować pyszne dania bez mięsa
  • poznasz przepisy na nieszablonowe dania z rybami i owocami morza
  • dowiesz się jak komponować zdrowe i pełnowartościowe posiłki
  • dowiesz się co robić, żeby schudnąć i utrzymać prawidłową masę ciała
  • możesz zadbać o swoje zdrowie i poprawić wyniki badań
  • zadbasz o środowisko jedząc mniej mięsa i produktów zwierzęcych

Ebook fleksitariański łączy w sobie elastyczne podejście do spożywania mięsa i produktów odzwierzęcych w połączeniu z elastycznym podejściem do komponowania codziennego jadłospisu.

Zobacz pakiety

Co zawiera ebook:


50 przepisów na pyszne, zdrowe i zbilansowane posiłki. Proste w przygotowaniu, z łatwo dostępnych składników. Dietetyczne ciekawostki oraz wskazówki dotyczące zamienników i sposobu przygotowania.


Każdy przepis ma obliczoną wartość energetyczną i makroskładniki na jedną porcję. Możesz samodzielnie skomponować jadłospis bez tracenia czasu na liczenie kcal.


Przewodnik dotyczący diety fleksitariańskiej oraz podstaw dietetyki. Dowiesz się z niego jaki wpływ na zdrowie ma ograniczenie produktów odzwierzęcych, jak komponować zbilansowane posiłki i jak wykorzystać przepisy z ebooka, żeby odżywiać się zdrowiej.

Zobacz jak ebook wygląda w środku

Poradnik po diecie fleksitariańskiej

  • Dlaczego stworzyłyśmy tego ebooka?
  • Dlaczego nie nazwę siebie weganką ani wegetarianką?
  • Moja filozofia jedzenia
  • Fleksitarianizm – czym się różni od wegetarianizmu i weganizmu?
  • Fleksitarianizm – zdrowotne korzyści wykazane w badaniach
  • Jakie korzyści zdrowotne da Ci jedzenie większej ilości strączków?
  • Czy dieta ograniczająca mięso sprawi, że poprawi się Twoje zdrowie?
  • Twoja dieta wpływa na klimat – dlaczego warto ograniczać spożywanie mięsa?
  • Jak rozsądnie eliminować nabiał?
  • Elastyczne podejście do diety
  • Pełnowartościowy posiłek oraz zbilansowana dieta
  • Jak używać e-booka, żeby schudnąć?
  • Jedzenie intuicyjne - 8 wskazówek

Przepisy

Śniadania na słodko

  • Pieczona owsianka czekoladowa z wiśniami
  • Owsianka budyniowa z karmelizowaną brzoskwinią
  • Czekoladowa owsianka overnight
  • Limonkowy omlet szpinakowy
  • Czekoladowy omlet gryczany z kremem stracciatella
  • Racuchy jabłkowe z kremem chałwowym
  • Makowe placuszki z kaszy manny
  • Kakaowe naleśniki z mango i jogurtem
  • Cytrynowe leniwe z tofu
  • Śliwki pod kruszonką
  • Granola z kaszy gryczanej z jogurtem i owocami
  • Gofry owsiane z konfiturą owocową i jogurtem

Śniadania wytrawne

  • Szakszuka z warzywami i fetą
  • Omlet z cukinią i serem feta
  • Placuszki z bakłażana z buraczanym hummusem
  • Wytrawne gofry z cukinii, z jajkiem poszetowym i awokado
  • Kanapki z pastą z łososia
  • Kanapki z pastą z oliwek i tofu

Lunche

  • Bowl śródziemnomorski
  • Bowl z krewetkami
  • Azjatycka sałatka z sosem orzechowym
  • Sałatka z burakiem i wędzonym tofu
  • Bajgiel z kozim serem, burakiem i piklowaną cebulą
  • Wrap z łososiem i kaparami
  • Labneh z pieczonymi pomidorkami i czosnkiem
  • Pieczona feta z warzywami

Desery

  • Dwuwarstwowy deser z chia i malinami
  • Jednoporcjowe tiramisu
  • Lody orzechowo-czekoladowe z batatów
  • Miniserniczki z mango
  • Jogurtowe lody o smaku mango z cytryną

Obiady

  • Łosoś z sosem Mojo verde
  • Dorsz w marynacie z azjatycką sałatką
  • Makaron z łososiem w sosie cytrynowo-koperkowym
  • Makaron z krewetkami
  • Fajita z pieczoną papryką i krewetkami
  • Tacosy z krewetkami, guacamole i salsą mango
  • Zielone curry z krewetkami
  • Curry z ciecierzycą i pieczonym batatem
  • Bataty faszerowane szpinakiem, fetą i ciecierzycą
  • Makaron azjatycki w sosie teriyaki
  • Makaron z pesto z zielonych oliwek
  • Makaron z groszkiem i ricottą z cytrynową posypką
  • Smażony ryż z tofu
  • Bowl meksykański
  • Bowl arabski
  • Kaszotto grzybowe
  • Gnocchi z grzybami i szpinakiem
  • Burger grecki
  • Burger z soczewicy z sosem śliwkowym

Do ebooka otrzymasz tygodniowy jadłospis fleksitariański

Stosowanie gotowego planu żywieniowego jest świetnym pomysłem na początek wprowadzania zmian do diety. Dzięki temu nie musisz się zastanawiać co zjeść danego dnia oraz jak połączyć posiłki, aby jadłospis był zbilansowany pod kątem makroskładników, witamin i składników mineralnych.


Do jadłospisu otrzymujesz listę zakupów, która sprawi, że zakupy staną się szybsze i tańsze, ponieważ kupujesz tylko to co potrzebujesz. Jednocześnie zminimalizujesz ryzyko wyrzucania żywności poprzez dobrze rozplanowane menu tygodniowe.


Nawet jeśli nie chcesz korzystać z gotowego jadłospisu zerknij do niego, a przekonasz się jak proste jest komponowanie zbliansowanego menu przy użyciu przepisów zawartych w tym ebooku. Jeśli męczy Cię jedzenie “z rozpiską w ręce” i chcesz mieć swobodę w wyborze tego co jesz eBook stanowi bazę zbilansowanych przepisów. Możesz dowolnie łączyć je na przestrzeni dnia z uwzględnieniem preferowanej przez Ciebie ilości posiłków oraz kaloryczności diety.

Wybierz pakiet dla siebie

Jeden ebook

79 59 zł

  • Ebook Fleksitariański
  • Tygodniowy jadłospis fleksitariański
  • Poradnik dotyczący diety fleksitariańskiej
Kup za 59 zł

Trzy ebooki

177 139 zł

  • Ebook Fleksitariański
  • Ebook roślinny 2020
  • Ebook roślinny 2019
  • Tygodniowy jadłospis fleksitariański
  • Tygodniowy jadłospis roślinny
  • Poradnik dotyczący diety fleksitariańskiej
Kup za 139 zł

Ebook + Książka

138 129 zł

  • Ebook Fleksitariański
  • Tygodniowy jadłospis fleksitariański
  • Poradnik dotyczący diety fleksitariańskiej
  • Książka “Dieta to nie wszystko” w wersji papierowej
  • Darmowa wysyłka książki
Kup za 129 zł

Dlaczego stworzyłyśmy tego ebooka?

Nie planowałyśmy tworzyć nowego ebooka z przepisami. Pracowałyśmy zdalnie od samego początku i nie wiedziałyśmy czy mamy podobny gust kulinarny. Justyna miała przekonanie, że oddała swoje najlepsze przepisy w poprzednich ebookach. Wydawało jej się, że nie ma wystarczająco dużo dobrych pomysłów, żeby stworzyć coś zupełnie nowego.


Pomysł zakiełkował w naszych głowach podczas pierwszego spotkania na żywo na Fuerteventurze. Marta przyleciała na wyspę, żebyśmy mogły się poznać, wspólnie pogotować i stworzyć przepisy do nowych jadłospisów. Po pierwszym dniu spędzonym w kuchni wiedziałyśmy, że razem mamy tyle pomysłów, że szkoda by było się nimi nie podzielić. Odłożyłyśmy pomysł tworzenia jadłospisów na później i zajęłyśmy się od razu pracą na ebookiem.


Koncepcja fleksitariańskiego ebooka oraz duża część przepisów powstała na Fuerteventurze. Każde danie, które wspólnie ugotowałyśmy totalnie nas zachwycało. Trudno było nam uwierzyć, że z połączenia naszych smaków powstają tak pyszne dania. Justyna podchodziła z dużym dystansem do wielu szalonych pomysłów Marty. Nie wierzyła w czekoladowe lody z batata ani sos śliwkowy do burgerów, które okazały się przepyszne. Dzięki nieszablonowym pomysłom Marty w ebooku zobaczycie duży powiew świeżości. Tworzenie tego ebooka to była czysta przyjemność!


Dlaczego ebook jest fleksitariański? Obie odżywiamy się w ten sposób i obie ograniczamy mięso oraz produkty zwierzęce. Lubimy jednak jeść nabiał, jajka, ryby i owoce morza. Mamy elastyczne podejście do diety i jesteśmy dalekie od stosowania wielu restrykcji. Staramy się jeść tak zdrowo jak tylko możemy i za pomocą tego ebooka chcemy przekazać wam nasze podejście do diety. Mamy nadzieję, że nasze przepisy na pyszne, proste i zdrowe dania pomogą wam zmieniać nawyki żywieniowe oraz ograniczać mięso małymi krokami.

Kto stworzył tego ebooka?

Justyna Świetlicka

dietetyczka, autorka książki “Dieta to nie wszystko” i twórczyni czterech ebooków z przepisami “Gotuj z radością”. Na co dzień pomaga kobietom zmieniać nawyki żywieniowe, budować pewność siebie i żyć po swojemu. Jej największą pasją jest gotowanie, podróżowanie, surfing oraz oglądanie zachodów słońca nad oceanem.

Marta Kłopotowska

dietetyczka i trenerka personalna. Na co dzień pomaga kobietom dostosować żywienie i aktywność fizyczną do ich stylu życia. Lubi mówić o jedzeniu bez liczenia kalorii oraz aktywności bez presji na mordercze treningi, tak aby żyć zdrowo bez wyrzeczeń. Prywatnie kocia i psia mama, podróżniczka i straszna gaduła.

Zobacz co mówią inni o poprzednich ebookach Justyny

Powaliłyście mnie na kolana! Róbcie dalej to co robicie, bo efekty są mega!!! Mam nadzieję, że w przyszłości będzie fleksitarianski ebook - część druga :) Nigdy nie piszę recenzji, do produktów, które kupuję online. Tym razem musiałam to zrobić, bo ten ebook przerósł moje oczekiwania! Zrobiłyscie naprawde kawał dobrej roboty i jestem zachwycona. Konkretny wstęp merytoryczny, logiczny podział przepisów, piękne zdjęcia i przede wszystkim smaczne dania! Od pięciu lat ograniczam spożycie mięsa w mojej diecie. Z reguły odżywiam się zdrowo i lubię sama poeksperymentować w kuchni, ale czasami każdemu brakuje pomysłów. Zakup Waszego ebooka był właśnie lekarstwem na taką monotonność w mojej diecie. Wasze przepisy zaskoczyły mnie jak tylko pierwszy raz je zobaczyłam. Sa bardzo pomyslowe i na sama myśl cieknie ślinka. Przepisy są proste i szybkie w przygotowaniu. My favourites so far: fajita z pieczoną papryką i krewetkami oraz tacosy z krewetkami, guacamole i salsą mango. Chociaż muszę przyznać, że tiramisu też skradło moje serce. Wypróbowałam do tej pory tylko kilka przepisów, ale w lodowce czekają już produkty na kolejne. Mam przeczucie, że to będzie pierwsza książka kucharska, która wypróbuje od deski do deski. :) Czekam na kontynuację!
~ Magda
Po e-book fleksitariański Justyny i Marty sięgnęłam już w dniu premiery. Czy było warto? Zdecydowanie TAK! Informacje na temat tego, czym jest fleksitarianizm, jaki jest jego wpływ na nasze zdrowie oraz planetę, a także jak prawidłowo zbilansować dietę znajdują się w początkowej części e-booka. Pozostała część to przepisy. Ponad 50 wspaniałych inspiracji! Póki co, wypróbowałam pieczoną fetę z warzywami, makaron z łososiem w sosie cytrynowo-koperkowym oraz racuchy jabłkowe z kremem chałwowym... Każde z tych dań wyszło i to przepysznie! Jem w sposób fleksitariański już od kilku lat i polecam ten e-book każdemu, kto już ogranicza lub dopiero chce zacząć ograniczać mięso na swoim talerzu.
~ Asia
Zakupiłam ebook'a fleksitariańskiego i jestem zachwycona! Mnóstwo pełnowartościowych, smacznych i przede wszystkim łatwych przepisów. Posiłki bardzo różnorodne, mnóstwo warzyw, owoców. Spora dawka inspiracji na śniadanie, lunch i obiad. Przetestowałam już kilka przepisów i jestem bardzo zadowolona. Sama jestem na takim etapie, gdzie mocno ograniczam ilość spożycia mięsa, a czasem już brakowało inspiracji na to co zjeść. Gdy pierwszy raz przejrzałam ebook'a to nie wiedziałam czego pierwszego spróbować. Dobra robota dziewczyny! Dziękuję Wam bardzo. Testuje dalej
~ Wiktoria
E-book fleksitariański zakupiłam z myślą o urozmaiceniu naszej diety o zdrowe, pełnowartościowe i zbilansowane dania. Nie zawiodłam się, e-book fleksitariański jest nie tylko kopalnia wiedzy o zdrowym odżywianiu, ale również kopalnią zróżnicowanych przepisów. Ja szczególnie ekscytuję się przepisami na różnego rodzaje bowle, dania z akcentami azjatyckimi i wytrawne śniadania. Polecam wszystkim, którzy chcą jeść świadomie i wchodzić do kuchni z ekscytacją. Dziewczyny gratulacje!
~ Danuta
Odkąd tylko dowiedziałam się o dacie ukazania się e-booka fleksitariańskiego wręcz odliczałam dni do jego premiery. Tym bardziej, że ostatnio temat fleksitarianizmu stał się mi bardzo bliski! Od razu po zakupie zapoznałam się z częścią teoretyczną, która jest naprawdę świetnie skonstruowana i od razu przystąpiłam do testowania przepisów. Póki co, ze względu na brak czasu, testuję głównie opcje śniadaniowe. Udało się mi wypróbować: limonkowy omlet szpinakowy, omlet z cukinią i serem feta, czekoladową nocną owsiankę oraz owsiankę budyniową i choć wszystkie te dania były przepyszne, to największą słabość mam do ostatniej propozycji, która odmieniła moje dotychczasowe spojrzenie na owsianki. Jest idealna! Konsystencja, smak, możliwość rotowania dodatkami! Ulubieniec ostatniego tygodnia! Bardzo cenię e-booki za to, że dają mi wybór i to ja decyduję, co chcę zjeść danego dnia, a tabele ze wszystkimi makroskładnikami zdecydowanie to ułatwiają. Niemniej jednak jadłospisy dodane do tego e-booka są świetnie skomponowane i idealnie trafiają w moje smaki. W najbliższym czasie pewnie dalej będę próbować tych „szybszych" przepisów, ale w kolejce na pewno czekają jednoporcjowe desery, cytrynowe leniwe, pasty kanapkowe i makaron z łososiem! Już nie mogę się doczekać aż spróbuję tych wszystkich pyszności, a w sumie jest ich aż 50! Zdecydowanie jeden z najlepszych zakupów w ostatnim czasie :)
~ Natalia
Muszę przyznać, że czekałam na ten ebook, właśnie dlatego, że jest fleksitariański. Bardzo to odpowiada moim gustom kulinarnym i przekonaniom odnośnie jedzenia. Jem bardzo mało mięsa, w zasadzie mogłabym całkiem zrezygnować, staram się wybierać produkty pochodzenia roślinnego ale jednak sery i jogurty to moja słabość. No i skyr, który poznałam właśnie dzięki Tobie. Staram się aby moja dieta była zróżnicowana i dopasowana do pory roku i dostępności produktów. Podoba mi się założenia ebooka, czyli przewaga produktów pochodzenia roślinnego i nieprzetworzonych, przepisy o niedużej liczbie składników i przypraw, jak lubię, zbilansowanie węglowodanów, białka i tłuszczów. Fajnie, że nie trzeba dodatkowo nic uzupełniać i zastanawiać się czego może brak aby posiłek był w pełni odżywczy. Ja zrobiłam bowl z krewetkami, za którymi nigdy nie przepadałam, wydawały mi się nijakie i lekko mułowe, zainspirował mnie sos, który nadał im zdecydowanego wyrazu i danie okazało się być strzałem w dziesiątkę dla całej rodziny. Dla mnie samej zrobiłam owsiankę overnight, jest rewelacyjnym śniadaniem. Uważam, że wstęp ebooka w dostępny i wyczerpujący sposób objaśnia zasady zdrowego i wartościowego odżywiania, które nie zna nudy. Pozdrawiam Was serdecznie. Wielki szacunek dla Waszego profesjonalizmu, pracowitości i kreatywności. Zasada, że razem raźniej w pełni się do Was odnosi. Stworzyłyście wspaniały produkt!
~ Kamila
Gdy tylko zobaczyłam kulisy powstawania ebooka pomyślałam, że muszę go mieć! Miałam wiele prób z przejściem na weganizm, bez powodzenia, bo wciąż uwielbiam sery i ryby. Dlatego pozostałam przy fleksitarianizmie i to był strzał w dziesiątkę! Mam już kilka ebooków Justyny i mogę stwierdzić, że ten to zdecydowanie powiew świeżości :) Całkiem inne przepisy, łatwo dostępne składniki, ciekawe połączenia, nieskomplikowane do przygotowania. A smaki - niesamowite! Dużym ułatwieniem jest podzielenie na śniadania (wytrawne i słodkie!), lunche, obiady i desery. Dodatkowo, otrzymujemy przykładowy jadłospis na podstawie tych przepisów, super! Wiem, że robię coś dla siebie dobrego - i pod kątem psychicznym i fizycznym :) Zresztą, nie tylko dla siebie, bo odkąd moja mama spróbowała burgerów z soczewicy z sosem śliwkowym to stwierdziła, że na takiej diecie to może być
~ Paulina
Jak się okazuje dieta fleksitariańska doskonale pasuje do mojego stylu odżywiania, nawet nie wiedziałam że tak nazwa istnieje, więc gdy tylko usłyszałam zapowiedź tego ebooka wiedziałam, że pierwsza stanę w kolejce i zobaczę co dziewczyny przygotowały. Wszystkie przepisy wyglądają obłędnie i apetycznie!! Póki co wypróbowałam tylko dwa śniadania i jeden deser, i już wiem że to był świetny zakup :) Nie mogę się już doczekać aż zacznę gotować dania główne. Dzięki temu ebookowi nie tylko spróbuję nieznane mi przepisy, ale również dowiedziałam się o zaletach tej diety i wielu innych ciekawych informacji. To właśnie obszerny materiał wprowadzający pozytywnie mnie zaskoczył i zaciekawił.
~ Marlena
Na poczatku chciałabym Wam bardzo pogratulować i podziękować za stworzenie tak fantastycznego ebooka !😊 Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do zakupu jakiejś książki z przepisami bo ciągle jadłam to samo, bazujac na stałych przepisać i brakowało mi nowych pomysłów na posiłki. Jednak w księgarniach jest tak duży wybór, że nie mogłam się zdecydować na żadną pozycję.... Kiedy dowiedziałam się, że będziecie wydawać ebooka fleksitarianskiego od razu pomyślał siebie: "To jest to czego szukam!". Od jakiegos czasu staram się ograniczać spożywanie mięsa ale nie chcę całkowicie rezygnować z ryb, nabiału, jajek itp. Dlatego zdecydowałam się na zakup Waszego e-booka. I musze powiedziec, że jestem nim zachwycona!!! Wizualnie jest przepiękny. Śliczne zdjecia, na których widok burczy mi w brzuchu. Opisy przygotowania posiłków proste i jasne, co jest dla mnie szczególne ważne bo często zdarzało mi sie trafiać na zagmatwane opisy wykonania danego przepisu, co było frustrujace. Dodatkowo fajnie, że zamieszczona jest kaloryczność i zawartość poszczególnych makroskładników przy każdym posiłku. Bardzo podoba mi się to, że każde danie można lekko modyfikować w zależności od naszych preferencji. Jak narazie przygotowalam tylko parę przepisów i testowanie większości z nich jeszcze przede mną. Moge jedynie powiedzieć, że czekoladowa owsianka nocna skradła moje serce i totalnie się od niej uzależniłam❤ Dawno nie jadłam też tak puszystych i smakowitych racuchów z jabłkami. A faszerowane bataty to prawdziwe niebo dla takiej miłośniczki batatów jak ja. Już nie mogę się doczekać testowania następnych przepisów. Tak się ciesze, że kupiłam tego ebooka. Szukałam inspiracji, nowych smaków i dzięki temu ebookowi je otrzymałam.
~ Maya
Od prawie 2017 roku odżywiam się tak jak Justyna pokazuje na swoim blogu i w najnowszym e-booku. Mimo tego że nie mogę jeść paru składników jak np. glutenu i cukru i jeszcze paru innych, to zakupiłam jej e-book (właściwie e-booki) i jestem zachwycona ilością różnorodnych przepisów i ich prostotą - tego właśnie szukałam. Dodatkowo wydanie graficzne jest bardzo estetyczne - zachęca użytkownika do „kartkowania". Cała wiedza o tym typie jedzenia jest przekazana w bardzo przystępny sposób - nawet osoby początkujące w kuchni dadzą radę przygotować te posiłki. Fajne jest też to ze Justyna podaje menu na tydzień i ilość kalorii każdego dania. Moim zdaniem osoby, które chcą ograniczyć spożycie mięsa znajda w tym e-booku bardzo dużo wskazówek oraz już gotowych dań i wcale nie spędzą zbyt dużo czasu w kuchni aby je przygotować. Miłego gotowania i smacznego!
~ Ewelina

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam ebooka?

Ebooka otrzymasz na adres e -mail podany w zamówieniu zaraz po dokonaniu płatności. Możesz zacząć fleksitariańskie posiłki od razu po zakupie.


Czy mogę rozpowszechniać przepisy zawarte w ebooku?

Ebook jest objęty prawami autorskimi, zatem nie można powielać treści w nim zawartych. Będzie nam bardzo miło, jeśli zdecydujesz się gotować z naszymi przepisami i zrobisz zdjęcie naszym posiłkom. Jednak same receptury zawarte w ebooku to nasza praca, dlatego prosimy nie kopiuj ich bez pozwolenia.


Ile kosztuje przesyłka?

Ebooka otrzymasz na maila, więc przesyłka nic Cię nie kosztuje. Jeśli zamawiasz ebooka w pakiecie z książką to my zapłacimy za przesyłkę książki.


A co jeśli kurier mnie nie zastanie?

Paczki wysyłamy Pocztexem, a więc kurierem Poczty Polskiej. Jeśli nie zastanie Cię w domu, to książka będzie czekała na odbiór w placówce Poczty Polskiej przez kolejne 14 dni. UWAGA: niektóre urzędy pocztowe odsyłają nieodebrane paczki już po 7 dniach więc nie warto zwlekać z odbiorem.


Czy mogę zamówić książkę papierową na adres zagraniczny?

Niestety nie. Wysyłki realizowane są wyłącznie na adresy w Polsce. Jeśli chcesz zakupić książkę, to zamów jeden z pakietów za pośrednictwem rodziny lub znajomych mieszkających pod adresem w Polsce.


Mam inne pytania. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Jeśli masz inne pytania, wyślij wiadomość na adres kontakt@owsiana.pl lub skorzystaj z poniższego formularza.

Bądź na bieżąco

instagram.com/owsianapl