fbpx

Czego szukasz?

Dlaczego ludzie z nadwagą nie zmieniają nawyków żywieniowych?

Dlaczego nie zmieniamy nawyków żywieniowych pomimo tego, że wiemy jakie są konsekwencje nadwagi? Dlaczego nie idziemy do dentysty do póki nie zacznie boleć nas ząb? Dlaczego nie robimy tego, co powinniśmy? Zaprosiłam Magdę Hajkiewicz-Mielniczuk, żeby porozmawiać o psychodietetyce, procesie zmiany oraz budowaniu nawyków żywieniowych.

Sprawdź szkolenie Magdy z psychodietetyki

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kaminska
Kaminska
1 rok temu

Hej, mam spory problem jeśli chodzi o określenie mojego dziennego zapotrzebowania na energię. Jeśli codziennie wykonuję mniej więcej 9000-12000 kroków to jaki współczynnik PAL powinnam przyjąć? W różnych opracowaniach podaje się różne wartości głównie od 1,0 do 1,4 a to całkiem spora różnica. Poza tym, że chodzę/spaceruję nie ćwiczę dodatkowo. Są też dni kiedy nie ruszam się z domu w ogóle (ale to wyjątki, np. kiedy pada cały dzień i liczba kroków które wykonuję jest <1000) i czy wtedy powinnam jeść tyle ile wynosi moje PPM, czyli około 1140 kcal? Pozdrawiam!

Klaudia Fiołkowska
1 rok temu

Naprawdę bardzo ciekawy podcast! Myślę, że ci ludzie boją się, że to będzie trudne i niesmaczne.

Bądź na bieżąco

instagram.com/owsianapl