0
dieta

Chcesz zadbać o swoją dietę, ale ciągle coś stoi na przeszkodzie?

Znasz zasady zdrowego odżywiania i wiesz, że jedzenie słodyczy nie sprzyja budowaniu wymarzonej sylwetki? Chcesz zadbać o swoje zdrowie, ale ciągle coś stoi na przeszkodzie? Może potrzebujesz dodatkowej motywacji?

Przygotowałam jesienne jadłospisy na cztery tygodnie, które pomogą ci zdrowiej się odżywiać lub schudnąć skutecznie jeśli tego właśnie potrzebujesz.

Musisz mieć te jadłospisy jeśli…

Nie masz pomysłu na zdrowe posiłki

Wciąż jesz te same nudne posiłki? Nie wiesz co zabrać ze sobą do pracy zamiast kanapki? Znudziła ci się owsianka, którą jesz codziennie na śniadanie? Nie masz czasu przeglądać blogów kulinarnych i książek w poszukiwaniu inspiracji?

W moich jadłospisach znajdziesz ciekawe i sprawdzone przez mnie przepisy na zdrowe posiłki. Jeśli lubisz jeść tak bardzo jak ja – na pewno się nie zawiedziesz.

W jesiennych jadłospisach znajdziesz ponad 80 przepisów, które się nie powtarzają!

Nie chcesz spędzać zbyt dużo czasu w kuchni

Chyba nikt nie narzeka na zbyt dużą ilość wolnego czasu. Jadłospis jesienny jest przygotowany tak, żeby spędzać w kuchni jak najmniej czasu i przygotowywać posiłki na dwa dni.

Chcesz zaoszczędzić pieniądze

Nawet nie chcę liczyć pieniędzy, które wydałam na jedzenie będąc przez tydzień w Warszawie. Śniadanie 20 zł, kawka z drożdżówką 18 zł, obiad 25 zł i ramen na kolację 35 zł…

Wydaje się, że to niewielkie kwoty, ale w perspektywie tygodnia to ogromna suma pieniędzy wydana bezmyślnie. Tak dzieje się bardzo często, kiedy nie przygotowujemy sobie samodzielnie posiłków i jemy coś na mieście. Nie zdajemy sobie z tego sprawy, bo nawet nie chcemy liczyć jak dużo wydajemy na jedzenie bez zastanowienia.

Mając konkretny plan posiłków na cały tydzień oraz listę zakupów jesteśmy w stanie wydać nawet trzy razy mniej pieniędzy!

Nie wiesz co włożyć do koszyka i wyrzucasz zbyt dużo jedzenia

Wiem jak to jest robić zakupy bez listy i bez zastanowienia. W koszyku lądują przypadkowe produkty, z których nic się nie da później ugotować. Na koniec tygodnia wiele produktów ląduje w koszu, bo nie zdążyliśmy ich wykorzystać…

Jeśli masz problem z zakupami oraz marnowaniem jedzenia, to moje jadłospisy są idealnym rozwiązaniem. Do każdego jadłospisu jest dołączona lista potrzebnych produktów wraz z ich ilością. Zakupy można robić raz w tygodniu, w jednym sklepie. Zaplanowałam posiłki tak, żeby nic się nie marnowało.

Przy takiej pogodzie o wiele łatwiej jest zamówić pizze niż iść po zakupy i gotować obiad. Zwłaszcza kiedy jesteśmy zmęczeni po pracy. Mając wszystkie składniki w lodówce masz większe szanse na zjedzenie czegoś zdrowego. Jesień nie sprzyja dobrym wyborom żywieniowym 🙂 Słodycze też nie będą Cię tak kusiły, jeśli nie będziesz ich oglądać.

Ja planuję tej jesieni robić zakupy z listą raz w tygodniu, a później siedzieć pod kocem mając pełną lodówkę jedzenia.

Nie wiesz jakiej wielkości porcje powinieneś jeść

Jesz zdrowo, ale nie do końca wiesz ile makaronu ugotować do obiadu albo ile płatków owsianych wsypać do owsianki? Nie wiesz ile kalorii dostarczają twoje posiłki?

Dzięki gotowym jadłospisom dowiesz się jak powinna wyglądać konkretna porcja jedzenia. Do każdego posiłku dołączona jest informacja o jego kaloryczności oraz zawartości białka, tłuszczu i węglowodanów. Po miesiącu stosowania jadłospisu nauczysz się samodzielnie komponować posiłki.

Nie lubisz trzymać się sztywnego planu

Spokojnie, nie musisz dokładnie trzymać się jadłospisu. Możesz zamieniać sobie śniadania na śniadania pomiędzy dniami oraz tygodniami. Tak samo jest z drugimi śniadaniami, obiadami oraz kolacjami. Zaplanowałam kaloryczność posiłków tak, żeby można było je samodzielnie wymieniać.

Nie musisz stosować jadłospisu na 100%. Ja stosuje i polecam podejście 80/20. Przez 80% czasu staram się jeść zdrowo, a 20% zostawiam sobie jako margines na wpadki. Nikt nie jest i nie musi być perfekcyjny 🙂 Osiągniesz świetne rezultaty realizując jadłospis w 80%.

Tylko do 13 października kupisz jesienny plan żywieniowy na 4 tygodnie za 149 zł. Później cena wzrasta do 199 zł.

Jadłospis jesienny dostępny jest w wersji tradycyjnej (z mięsem, rybami i nabiałem) oraz wegetariańskiej (z nabiałem).

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność sobie dobrać. Napisz do mnie maila na adres kontakt@owsiana.pl – chętnie ci pomogę!

Sprawdź jesienne jadłospisy!

Sprawdź także

Brak komentarzy

    Leave a Reply