Bez glutenu Przepisy

Najprostszy omlet (bez glutenu)

Najprostszy omlet świata, który zawsze się udaje. Idealny po treningu lub na szybkie śniadanie. Pyszny i bardzo odżywczy.

Baza jest u mnie zawsze taka sama, zmieniają się jedynie dodatki. Lubię ten omlet tak bardzo jak owsiankę i nigdy mi się on nie znudzi 🙂 Dlaczego? Bo zawsze można udekorować go czymś innym i nadać mu zupełnie nowy smak.

Najprostszy omlet

Składniki:

2 jajka
mały banan
3 łyżki płatków jaglanych / gryczanych / owsianych beglutenowych

Przygotowanie:

Do wysokiego naczynia wrzucamy wszystkie składniki i dokładnie blendujemy. Smażymy na rozgrzanej, lekko natłuszczonej patelni z obu stron. Żeby uniknąć przypalenia dobrze jest rozgrzać patelnię, a po wylaniu masy zmniejszyć moc palnika do minimum i przykryć omlet pokrywką. Kiedy omlet będzie ścięty należy go obrócić. Ja zsuwam omlet na talerz, a później przerzucam go na patelnię. Dzięki temu mam pewność, że omlet zostanie obrócony w całości.

Dodatki zależą od twojej inwencji twórczej. Możesz polać go jogurtem zmiksowanym z truskawkami, z dżemem, z masłem orzechowym lub po prostu z owocami. Jest nieograniczona ilość opcji 🙂

Sprawdź także

3 komentarze

  • Reply
    Anonimowy
    6 maja 2017 at 17:22

    Ekstra patent z tym talerzem, dzięki! Bardzo ułatwiłaś mi życie 😀

  • Reply
    Anonimowy
    11 lipca 2017 at 20:48

    A tych płatków to 3 łyżki wymiennie z tych podanych prawda?

    • Reply
      Owsiana
      13 lipca 2017 at 09:13

      Tak 🙂 tylko 3 wybrane

Leave a Reply